Endast | Reisid | Tsiklid | Garaaž | Mudelid | Lingid | EMMK

Honda XL600R

Selle ratta juures pole hoolduste pilte tehtud. Kuna tegu on minu käes ainult talvel sõitva rattaga, siis eriti viimasel ajal on see sõittu saanud üsna vähe. Siiski piisavalt igal talvel, et suurema osa hooldustest tegeleda rooste tõrjega.
Pildiseeria tuleb aga veidi tõsisemast remondist. Nimelt otsustas see ratas mind üsna peale soetamist Soomes teele jätta. Veidi kõrises justkui sumpsi piirkonnas, veidi ikaldas ja siis äkki oli mootor kinni. Heade inimeste abiga sai ratas kaubikuga ära toodud ja siit siis näha, mis pilt avanes.
Kogu jama põhjuseks oli lahti tulnud klapipesa. See siis kandis kõrisevat häält läbi leegikate sumpsi, nagu oleks seal sees miskit lahti. No ja kõrises siis üsna pikalt, kuni otustas tükkideks pudeneda ja sellega lõppes sõit üsna kiirelt

 

Pildil klapi kõrval olev tükike oligi siis kenasti kolvi servale end toetanud ja sellest ka üsna kinnine mootor. Kuna irdumine toimus ilmselt üsna viimase pöörde lõpus, siis suuremat hävingut ei toimunud. Isegi kolb oli kõlbulik, aga tänu sellele, et see mulle kogemata ära telliti ja siis piisavalt odavalt müüdi, läks see vahetusse. Ka klapp oli täiesti sirge ja muidu ok ja seega läks see tagasi oma tööd tegema. Pea sai muide taastatud, kui osavad mehed sinna vastavast materjalist uue pesa nikerdasid

 

Samas polnud see selle mootori ainuke häda. Nukkvõll ja nookur olid päris nutuses seisus ja sai korralike kasutatud juppide vastu vahetatud.

 

Ja siin siis näha minu esimese ise tehtud remondi lõppfaas Taastatud pea, uus kolb, teine nukkvõll ja nookur, uued tihendid ja kokku ta sai.
XL on peale seda u 10000km talvesõite teinud ja näis kuda ja mis edasi saab.


© 2003-2023 kalle at emmk.ee